Saturday, May 21, 2011

Pening..

Beberapa tahun lalu Ramli bertemu dengan seorang janda bernama Ramlah yang mempunyai anak gadis bernama Jamilah. Ramli kawin dengan Ramlah dan Jamilah adalah anak tiri Ramli. Setelah itu bapak Ramli, Jamrud kawin dengan anak tiri Ramli, Jamilah. Ini membuat Jamilah, menjadi ibu tiri Ramli yang sebelum ini adalah anak tirinya. Jadi ayah Ramli, Jamrud adalah anak tiri Ramli dan karena Ramlah sebagai istrinya.

Selang beberapa bulan kemudian, Jamilah anak isteri Ramli, Ramlah. Melahirkan anak lelaki, bernama Jarul. Jadi Jarul adalah adik Ramli. Tetapi Jarul adalah anak Jamilah, anaknya isteri Ramli, Ramlah. Menjadikan Jarul adalah cucu isteri Ramli, Ramlah. Sekaligus menjadikan Ramli sebagai kakek Jarul, adiknya. Itu masih belum seberapa.

Setelah itu, Ramli dan Ramlah mendapat anak bernama Jayzee. Sekarang Jamilah, anak tiri
Ramli dan juga ibu mertua istri Ramli menjadi kakak dan juga nenek Jayzee. Jadi ayah Ramli, Jamrud menjadi abang ipar anak Ramli yang mana kakak ipar Jayzee adalah isteri ayah Ramli, Jadi sekarang, Ramli adalah abang ipar ibu mertuanya, isteri Ramli.

Ramlah adalah makcik anaknya sendiri, Jamilah... Anak Ramli, Jarul adalah sepupu ayah Ramli, Jamrud dan Ramli adalah kakek kepada dirinya sendiri..

Putriku..

Putriku..
Saat pengambilan foto untuk Visa..

Putriku tercinta..

Putriku tercinta..

ponakan

ponakan
Keren..

Followers